tirsdag den 7. september 2010

Godmorgen!!!

Her i morges så vækkede mit vækkeur mig klokken 02:30 gaaaab. Min far har aldrig nogen sinde fortalt mig at der findes et tidspunkt så tideligt.

Nå men op og i bad og vente på at de andre også blev færdige. Da klokken blev 03:45 kørte vi hjemme fra. Vi ankom til københavns lufthavn klokken 05:50 og der var tjek ind klokken 06:05. Så blev vi lige skældt ud for ikke at stå det rigtige sted :-(. Men sådan er det jo.

Så fik vi vores boarding kort og var på vej til Security. Der blev jeg så skældt ud igen da jeg ikke havde taget min iPad op af min taske. Så fik jeg lige en røffel :-(

Men nu har vi lige købt noget morgenmad til 4 personer det kostede da "kun" 235 kr. Waoo... Jeg kunne ikke lade være. Vores næste Security starter om ca 30 min. Og så næste indlæg bliver i det amerikanske...

Vi ses

Hilsen Ricky.

1 kommentar:

  1. Hej Drenge.
    I må have en rigtig god tur. jeg vil følge jeres blog så meget jeg kan.

    Vil savne jer.

    SvarSlet