mandag den 13. september 2010

Mandag den 13 September

Vi vågende meget tidligt da vi skulle afsted da Anette skulle på arbejde.

Vi pakkede og sagde farvel til Anette og kørte der ud af.

Vi kørte et stykke tid og kom ind i endnu en ny tidszone. tiden 1 time tilbage.

Efter at vi havde kørt lidt fandt vi ud af at der var en udsigts sted som vi lige ville op og se på. http://www.youtube.com/watch?v=XVXmcVHAWWc

Det er sku meget fedt. Der kommer Fladt område og 5-10 km efter er der bakker og bjerge. 10 km efter det er der fladt igen. Det er lidt mystisk.

Vi tog afsted af hovedvej 94 mod en lille by i staten Montana der hedder Billings. Da vi kom ind i Montana skulle min mor lige ud og stå under skiltet... Hanne Montana... Ja jeg ved godt det er dårlig humor men det var heller ikke mig der fandt på det :D

Nå men vi kom til Billings (i får lige linket http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=da&geocode=&q=billings&sll=46.819895,-100.781182&sspn=0.001,0.001725&ie=UTF8&hq=&hnear=Billings,+Yellowstone,+Montana&ll=45.778539,-108.500977&spn=0.271052,0.441513&z=11&iwloc=A
) ligger der en Sporting goods store som man kan købe masser af våben og ammo. Vi skulle lige ind og se. Og hold da kæft med skyde våben de har de amerikanere.

Teddy skulle købe en GPS enhed så han kan Geocache og han købte også en uden kort men hvor han taster koordinaterne ind på og så siger den at han skal gå 250 meter mod Vest og så er der kompas i. Den er nu meget smart.

Vi kørte mod Yellowstone park hvor vi fandt et motel som vi lejede et værelse på. Teddy gik straks på nettet og fandt ud af at der var en Cache 800 meter fra hvor vi boede. Så vi tog afsted for at finde den. Vi fandt den da også så det var nu meget skægt.

Så nu er klokken 22.00 øhhh denne her tidszone vi er i. Tror at det hedder Mountain Time.

Klokken i Danmark er lige nu 06:05 i skal se og komme op og skrive alle jeres spørgsmål til mig. Enten på min mail adresse eller via kommentar feltet.

I morgen skal vi hen og se "Old Faitful" som er en meget berømt geyser. Jeg glæder mig lidt. De andre jeg rejser sammen med ligger her ved siden af mig og saver såååå meget brænde jeg ved snart ikke hvor jeg skal gøre af det.

Vi ses og god vind.

1 kommentar:

  1. Jep.. jeg er her endnu. Fladt, bakket, fladt, bakket. sådan op og ned.. sådan går det også her på job. hihi

    Jeg har sendt linket med jeres film ud i DB, da jeg tror at ikke alle læser jeres blog. :)

    SvarSlet