tirsdag den 7. september 2010

Turen starter... (næsten)

Så er det dagen før dagen.

Det er dagen inden man skal op i flyvemaskinen.

Det er på denne dag hvor tanken "bare man dog ikke glemmer noget" ryger gennem hovedet flere gange.

Taskerne er pakket, Computeren er klar, Dagbogen (bloggen) er blevet oprettet og første indlæg er ved at blive lavet.

Der er desuden lavet et online album på billed servicen "Flickr", i kan finde et link nederest på denne side.

Jeg har personligt aldrig været ude at flyve før så det skal nok blive en utrolig fornemmelse.

heldigvis har jeg en storebror som er ved min side og lege "flyveren styrter", så er jeg forberedt.

Turen afsted kommer til at vare ca. 8 timer.

Jeg kan ikke finde på mere at skrive da turen ikke er startet endnu.

Vi ses i en anden tids zone.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar